Гарантія та сервіс

Гарантійне обслуговування.

На всі товари, що продаються в Євро Плюс, надається гарантія, право на безкоштовний ремонт або заміну товару, що не має належної якості. Термін гарантії на кожен товар вказаний у каталозі та на картці товару нашого інтернет-магазину. При покупці кожен покупець отримує гарантійний талон, в якому перераховані всі куплені товари, їх серійні номери, термін гарантії на кожен із товарів, дата продажу, порядок гарантійного обслуговування, контакти сервіс-центру (адреса, телефон та режим роботи).

При виникненні гарантійного випадку з готовим виробом розділи каталогу «комп'ютерна техніка», «комп'ютерна периферія», «монітори» - ремонт здійснюється через мережу авторизованих сервіс центрів виробника. Покупець передає їх у ремонт самостійно, контакти вказані у гарантійних талонах від виробника.

Для здійснення гарантійного ремонту комп'ютерних комплектуючих – покупець передає несправний товар сервіс-центру «Євро Плюс». Ми проводимо діагностику (за бажанням у присутності покупця) та подальшу передачу для ремонту в авторизований сервіс-центр дистриб'ютора. Термін гарантійного ремонту – до 14 днів

У разі, якщо гарантійний ремонт не може бути виконаний, на розсуд покупця проводиться заміна товару на новий такий самий або аналогічний, або повернення грошових коштів на підставі заяви у строки, передбачені Законом України про захист прав споживача

Для покупців із регіонів проводитися відправлення несправного товару до Києва «Новою поштою» або «Автолюксом», транспортні витрати несе покупець

Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами при виникненні гарантійного випадку.

Повернення товару

Кінцевий споживач має можливість відповідно до чинного законодавства зробити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки, але тільки у разі повернення його у повній комплектності, включаючи упаковку, без пошкоджень товарного вигляду та слідів використання. При цьому в сервіс-центрі проводиться діагностика обладнання, що повертається. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться тільки після отримання висновку авторизованого сервіс-центру про те, що умови експлуатації не були порушені.

Повернення коштів покупцеві провадиться на підставі його заяви, після отримання повернення товару у строки, передбачені Законом України про захист прав споживача.
 
Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами щодо повернення або обміну товару.

Рекламації.

У разі виявлення покупцем не повної комплектності товару, пошкоджень товару, розбіжностей у накладній та гарантійному талоні (пересорт) - ми приймаємо до розгляду рекламації. Перевіряйте товар при отриманні, і тоді ми зможемо швидко закрити всі питання щодо рекламації. Рішення про повернення коштів покупцю з рекламації провадиться на підставі його заяви у строки, передбачені Цивильним Кодексом України.
 
Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами при виникненні рекламації.